Iedere zondagmorgen zijn we zoals zovelen op post voor een sportieve fietstocht in clubverband. Velen onder ons willen soms wat extra kilometers in de benen hebben. Onder het motto "alleen is maar alleen" hebben we dan ook het idee opgevat om ook tijdens de week samen met vrienden een rit af te werken. Op deze blog vind je een agenda waar iedereen kan zien wanneer gereden wordt en waar iedereen vrijblijvend kan op inschrijven. Het zijn en blijven tochtjes ter voorbereiding van de zondagsritten m.a.w. de doelstelling ligt er niet in om deze zo snel mogelijk af te haspelen maar om extra kilometers te doen. Deze ritten zullen telkens starten op de parking van het clublokaal van WTC-LBC De Zwervers nl: Café Central, Geraardsbergsesteenweg 129 te Oosterzele. Wij hopen u te mogen begroeten op één van onze fietstochten.

donderdag 12 juli 2012

Verlof

Ik ben vanaf dit weekend 15 juli tot 26 juli met verlof in zuid Frankrijk. Hopelijk is het ginder beter van weersomstandigheden dan het rotweer van hier. Bij mijn terugkeer zijn er direct onze Rochustochten gepland op 28 en 29 juli waar uiteraard iedereen welkom is!!
Er zullen dus voorlopig van mijnentwege geen midweekse ritten meer gepland worden in die periode.
Nadien zal ik nog zien wanneer ik nog ritten plan want mijn kinderen beginnen in augustus al volop aan hun sportieve voorbereiding op hun nieuwe seizoen. Mischien kan Henk of Marnix in die periode de fakel van mij overnemen om de enkele sportievelingen van dienst te zijn. Hou dus de blog steeds in de gaten.
Ik wens in ieder geval iedereen een prettig en hopelijk zonnig verlof toe!!!

Geert

Geen opmerkingen: